Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Tuesday, November 1, 2011
Now and forever I'll Love you



Kali neh entry post mengenai orang yang tersayang iaitu Fikri Hamdan ^^ .
Aku sayang dia sangat-|| , kekadang dia neh suka marah aku tak tentu pasal , 
hurmm sediy lah siakk :'( Tak pape lah . Aku sabar dgn dia dah lama .
Takkan lah dah tak boleh sabar lah kan .
I think my love towards him makes me more patient .
Ohh MY God , I've never feel such love like this .
Maybe he is my Mr Right . But it is only MAYBE .
If it's true , Thanks to Allah coz makes me loves him so much like I feel right now .
How many boys ask me to couple with them , I'll only loves him 
thought one day he hates me so much .
Macam aku cakap dialah segala-galanya bagi aku .
I don't look his appearance babe , I just look at his inside .
His love , his goodcarer of me :)
Awak , sekiranya awk tahu yang saya hanya ada awk sorang jek .
Kalau awk tak ada , saya taktahu macamana hidup saya nanti wak .
Andainya awk tahu hidup saya utk awk , nyawa saya ad bilee awk ada ,
mesti awk faham saya kan ? malangnya awk layan saya macam &**%&$ .
Walaupun ad masa tuee awk buat saya macam nak mati jek ,
saya tetap syg awk , saya taktahu kenapa dgn saya niy awk .
Awak , tolong jaga saya dgn baik .
Awk , tolong jgn tinggalkan and benarkan saya tinggalkan awk yeew ?
This entry just for you sayang .
Hope awk baca and now saya nangis-||
tulis semua neh awak .
Saya harap hubungan kita berkekalan sampai bila-|| sayang :']
 I LOVE YOU SAYANG








older posts / / newer posts