Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Monday, November 14, 2011
Lovely day and it's a memory !

Haihaihai dah lama tak post new entry kan ? mwehee sorry lah
Lately busy siket --'puihh busy lah sgt 
Koang sihat tak ? Nia baru jek baik demam yang tak seberapa neh :')
Okaay now nak post something about a person that I love the most ! hehee
Hari sabtu date dengan dia aww aww 
dah lama dah tak date banyak probs kan ? sapa tau tuuu tau lah 
taktau buatbuat tau je kayy heheee
Date dgn dia hari sabtu 12 November 2011 kalau boleh nak date
11 november tapi dia kerja , kesian lah kan kat dia :)
Okaay dia baik and start from that day dia baik sangat
taktau lah kenapa kan ? dia cakap nak buat aku cair balik ! hahaa siuuuut !
Masatu dia emo kejap dekat mybox entah kenapa aku nangis ahahaa
memey kan aku ? xD Alaah sekali sekala ;p
dia pujuk Ya Allah sweet lettuw 
Cik Arina nampak alahai maluue saya lah ;p Serious dua berubah gileee yang selama 
neh aku nangis dia tkpernah pujuk macamtuuu :)
Serious dia dah berubah :) sayang awak ! Arina jahat nganjing aku eh kau ! xD
Okaay serious hati saya dah okaay dengan awk dan mula terima awak 
tapi saya belum maafkan awk so jangan suka sangat lah ye sayang ! 
Heheee nah cuci mata siket !

Haa necklace too dia belikan aww aww dah lama mengidam xD

 Neh lah cik Arina :) Memory !




Suka gambar atas neh loviiiyouuu sayang !
Baby hope sayang berubah sepenuhnya kayy sayang ! Muahmuah siket :*





older posts / / newer posts