Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Saturday, November 5, 2011
Go through it



Life requires patience and perseverance are strong in spirit.
 Perhaps I will get a second chance of it? 
Can I survive with sorrow that can cause disease to me ?
Kenapa lah dia berubah sekelip mata , sedangkan semua tentang dia
aku ingat dari first kenal dgn dia till now .
Dulu dia yang nak kenal aku ajak coup .
Yes , memang dulu aku susah nak terima dia , tapi dia yg buat aku sayang dia.
sampai sekarang , aku dah sayang sangat kat dia .
Tapi kenapa dia lupaa semua kenangan dulu ?
Dulu semuanya manis jek yang keluar dari mulut and kenapa sekarang pahit
untukku telan setiap perkatan yang dia lemparkn kat aku ?
Inilah dunia .
Saat indah mudah je dilupakan . 
Aku neh indah ke pahit semua aku ingat . 
Aku tak sanggup tahan semua neh so aku luahkan semua dekat korang
and kawan terapat aku .
Pun tak lega-|| lagiy neh , taktau lah . rasa nak luahkan dekat dia depan-|| ,
tapi dia taknak dah jumpa aku , It's okaay .
Aku tunggu dia datang cari aku balik . Dah masuk 4 hari dia watdek dengan aku .
Grr geram lah , memang dah taknak aku lagi ke ?
kalau taknak cakaplah , orang lain ada jugak yg setia tunggu aku sampai sekarang .
Tapi aku still sayang kau . kau adeee ? hmm
Neh jela aku nak cite sekarang , asyik badmood jek la .
Kbyeee--'









older posts / / newer posts