Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Tuesday, November 29, 2011
Cerita panas !


Hai you alls hehee dah lamaa giloo rasanya tak hapdate blog yang ni .
Rindu aku tak ? Hahaa tak lah kan ? hahar lagipun ada ke yg baca blog buruk aku niy ?
Sorry lah kayy aku tak aktif sangat blog yang nih .
Maklumlah kacang lupakan kulit bhahaha .
Ni nak story sikit : )
Korang suka tak kalau ada orang yang kecah mulutnya ahaaa kan ? Becok sikit xD
becok banyak lah . niy nak cite ada sorang perempuan ni , 
dulu kira baik lah ngn aku kat facebook pun chat ngn aku .
Entah baru aku tau dia baik ngn aku bersebab wehh^^ hang nak tau apa tak ?
Dia tuu dengan BAIK HATINYAAAA kecohkan gambar aku kat facebook dengan boyfie aku kat mak dia , hahaa best tak ? Lagi best kau kena balik sayang ! xD hahaa lagi satu ,
tahulah dia takdapat bergambar dengan boy dia kan soo watlek ah ! Aku takde kecah pun . 
hei apa hak kau nak menyibuk tepi kain orang niy ? Ops
Mak boyfie aku cakap kan , kalau maknya pun dah mulut longkang ,
anaknya dua kali lima kan ? Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ? mwehehehe .
Aku tahulah rumah kau tak jauh mana dgn rumah boyfie aku , tapi
ada hak ke kau nak sebok hal kitorang ? kitorang nak snap
 gambar acane skalipun hak kitorang kay ?
Kau jealous ke tkdapat macamtu dgn boy kau ? hell yeaah ! kelakar giloo ah kan . Hakhakhakaa !
Sedar eh SPM weh ! Tak sedar kan SPM ? yeah aku tahu aku PMR ,
habis buat mulut pasal kitorang tapi tak sedar SPM tu apa kejadahnya ? hahaa kan dah panas ni !
K dah daaah kau nak mintak maaf kau punya pasal . 
Lantak kau ah ! Aku tak kenal kau kot haha xD Kbyeee !







older posts / / newer posts