Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Wednesday, November 9, 2011
Berharap -'


Hai dah lama tak post entry neh yang dah bersawang dah berkurun neh --'
AKu taktau nak pilih siapa , dan tktau macamana perasaan aku sekarang neh .
Aku rasa still sayang gilee babi lah dekat Fikri ,
masa yg sama , aku macam simpan perasaan dekat someone .
Erghh ! Bodohnya akuu .
kenapalah timbul perasaan neh ? Aku taksuka bilee ad dua orang 
dalam hati akuuu nih .
Tak nak sakitkan kedua belah pihakk . Aku taknak diorang sakit hatiii .
Ya Allah cubaan apa lagi kau berikan padaku .
Dulu orang yg amat aku sayangi tinggalkan aku .
Dan kau berikan aku insan yang mampu buatku tersenyum :)
Setelah ituu kembalilah insan yg dulu tinggalkan akuuu .
Erggh ! Kenapa kau bagi cubaan macamni teruk sekali .
Aku redha ya allah .
Aku tktau apa nak buat kerana aku masih sayang dia :(
Tolonglah buat duadua takde perasaan kat aku :'( AMIN ! Hmmm









older posts / / newer posts