Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Friday, November 25, 2011
Announcement !


Hai peeps sorry dah lama tak onn blog yang neh .
Mwehheee sorry busy lar .
Now I wanna tell you all about my other two blogs . Heheww gelu sehh speaking jerk 
puihhh --' heheee
Then korang boleh follow here Dania Dawson's .
Nak cerita siket blog yang neh dah maju sikit whowhooaa hahaar because
dah guna blogskin baby--' bangga air tangan sendiri neh ;P
Lagi satu kebanyakan gambar adalah daripada movie Titanic .
Au obses gilee dengan Titanic taktahu lar suddenly kot .
Nak nak lagi Handsome guy there , the hero !
Leonardo Dicaprio maybe muahahahaha 
Lupa lah tak sure nama dia , now dia dah tua sikit nampak gemuk , tapi suka time dia acting
Titanic bery ohsem ! Loiike it :)


Okay story blog lagi satu can follow here tooo
Ni pun lebih kurang maju sikit guna blogskin xD bangga siak , 
choi ! mesti bangga edit sendiri , thanks : ) Lak tak masal kan hahak
Okaay now taktau nak cerita apa , korang tengok guy bawah ni comel ke tak >.<








older posts / / newer posts