Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Friday, October 7, 2011
-,-



Okaay aku nga geram dengan paper sejarah :[
Susaaah laah gileee kan .
Yang cakap senang uh memang ler genius kan xD
time exam aku alami kesedihan maybe tak nampak di fizikal .
Tapi mental aku yang alami . 
Lelaki tuuu grr ~ dah buat aku hilang fokus . SHIT !
takpe , kau tkde ingat aku heran ?
jangan harap laaaa aku nak call or text kau . masalah masalah .
SEJARAH satu masalah bagi aku .
Kau pulaaak wat hal . BAGUS ! 
Congrats dear ILOVEYOUU <3
Chaaaw !






older posts / / newer posts