Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, October 16, 2011
Is this the ending ?



Mungkin kitee seharusnya macamneh .
Tak payah berhubung macamdulu kan ? Hubungan yang dulu terbina tika di Form 1
terhenti seadanya tiada keserasian bersama .
Mungkin dia lebih bahagia macamneh dengan mengumpul dosa
yang sudah melebihi tiga hari . 
Ahh sudahlah nia , dia bahagia sebab pahala kejar dia .
Macam tu aah anggapan aku . 
Memang dia ada semuanya yang aku tkde neh .
Aku tak bebas sedangkan dia ? tktahu perasaan aku neh
hidup terkongkong begitulah insan yang egois .
Kita tak mampu ubahnya hanya mampu doakan kebaikan mereka .
sahabat sejati akan cuba memaafkan , menerima dan membenarkan .
Sahabat sejati akan sanggup menanggung segala privacy rakannya sekiranya dia sahabat :)
Aku tahu dia tak pernah ada perasaan .
Aku tahu dia tak pernah merasakan persahabatan itu bagaikan nyawa kalau terputus
maka matilah ia .





older posts / / newer posts