Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Saturday, September 17, 2011
This is the title xD

Hai dah lama tak updated kan wee ;p
Okaay tkde cerita just nak ambil mood je harini .
PMR 17 hari lagiy . Macam lamaaa je kaaan ? Padahall
sekejaaaap giler . Tk percaya ? tunggu hari exam naty .
mesti ad yang cakap *Kejap je dah nak PMR kan *
Huh korang tension tak ?
Semua orang yg nak exam mesti tension kan ? ad kelas tusyen lagi .
Sekolah balik sampai petang . Malam tusyen .
Homework lagiy . Ape jee yang sempat ye takk ?
Huh ^^ Semoga perasaan takut neh
semakin berkurangan la kaay ^^^

Here ad satu nak tunjuk XD


Superman & Superwoman XD










older posts / / newer posts