Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Monday, August 22, 2011
Talking :]

Hai salam :]

Resul da dapat .
tapiy just English jeee baru dapat :)
Dapat B jela humm
Cigu tu kedekut bagi markah aa .
member laen pun cakap camgitu .
tapiy takpe , kedekut bagi markah sekarang ,
dalam exam sebenar bukan cigu tu yg tanda , rite ?
Hope tak kedekut jugakk en ?


Dah beli baju raye ke ?
Warne ape dan berapa pasang ?
Mesti meletooop an ?
Tahun neh baju aku wrne merun ^^
Kecah plak ann ? HAHA saje nak bgtau tak bole ? Huhu ^^
Okaay laa dada :)










older posts / / newer posts