Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Tuesday, August 2, 2011
Salam Ramadhan


Hai ! Salam ! Amacam puasa kali neh ? Hihi ^^
Tahan taak ? Kalau tak tahan malu seh cz anak buah aku pun puasa :)
Hee :) 
Tak sempat nak ucap salam Ramadhan kat korang :)
Selamat Menyambut Bulan Mulia Bulan Ramadhan yg penuh dgn barakah neh ^^
Hope dapat bertemu lagi ramadhan yg akan datang :)
AMIN !




Bulan neh digalakkan membaca Al-Quran bagi memperbanyak pahala puasa kita :)
Aku ingatkan korang , tp aku sendiri takde masa .
Trial nak dekat :'(
Takpe . aku cuba sedaya upaya aku utk laksanakan ibadah tu ^^
Wish me can do it yeaah !
Kalau boleeh nak khatam bulan neh jugak .
Takpe , we'll wait and see yaah !
Okaay tu je .
Kbai --'




older posts / / newer posts