Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Monday, August 15, 2011
It's Better than past

Alhamdulilah Paper Bm tadiy okaay je .
Ad soalan mcm pernah buat tapi ad terlupa hehex ^^
Paper BM 2 bahagian novel gilakk ahh .
Nak dlm tiga novel skaligus .
Okaay laa an , soalan da bagi pengajaran , kita just bg contoh peristiwa tuk
setiakawan ^___^
Boley la jawab :)
Lagiy satu Boyfie aku da pujuk aku ler :')
That's why aku happy semacam je kan ? Takkan takde sebab .
Gilaa apee ? HAHA --' 
Get ready for paper Geog + English tomorrow .
Hentap paper English puas-|| okaay ? Saket hati aritu takdapat A :'(
Hope kali neh dapat A . AMIN :') MUaaahhc !
Dadaa :')









older posts / / newer posts