Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, August 21, 2011
Empty --'

Hai peeps :] Jumpa lagi .
Dah habis azab pra-PMR tu . Entah macamne result nye kan ? Huh --'
Neh baru percubaan aje .
Belum the rea PMR kan ? Huh lagiy la stress gila wooo --'
Hum sabar . Dugaan dugaan .
Takpe takpe tahun neh je nia . tahun neh je kau kena tungkus lumus .
Tahun depan da boley rellax siket okaay .
Come on laa nia ^__^
Macamne la . Selain orang yg trsayang bg semangat ,
apalah salahnya bagi semangat kt diri sndiri kan ^^ :]
Heee ^^



Okaay . Nak dekad raya dah kan ? OMG ! Macam cepat je masa berlalu ^^
Tak sabar nak tunggu Ramadhan next year ^_^
Raya best best lar jugak ..
Yang takberapa besy nye tuh , PMR makin dekad woo ^^
Alamatnye raya dengan buku ler aku kan :[ tak suke aah !
Takpe , *Nasihat lagi * Hehex
COBAAN :]] hehee
 Okaay haa ~ seeyaahh !

















older posts / / newer posts