Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Wednesday, August 10, 2011
Dah Prepare ?

Hai salam Ramadhan :)
Sudaa 10 hari kita brpuasa kan ? Mesti ada perubahan kan ? Da biasa bangun sahur .
Kalau tak , mata tu taknak laa bukaknya kan ? Heee^^
Macam tak percaya je , 20 hari lagi je kita nak raya kan ? Hee maseh dapat duet raya ke ?
Aku mesti la dapat heee :')
Btw , semoga berpuasa dalam keadaan sabar okay ? Lagiy satu TRIAL PMR suda
menghampiri la saayaaang :)
Harini last online FB kut . Korang da buat preparation ? Ready takk ?
Mesti ad yg dah , n ad yg belum ready kan ? humm Takut sehh ! Tengok muka cuak
aku neh ^_^ HAHA cuak kan ? LAR SANGAT :)
Korang doakan aku boleh buat yg the best ! k ? Aku nk sangat 8A tuh .
Tapi aku dah try sedaya upaya tuk masukkan kat kepala otak aku neh mcm2 bnda .
Yela . Kita berusaha ALLAH yg menentukannya kan ? Semoga semua brjalan dgn lancar .
AMIN . tuk korang yg baca ni jugak . Aku doakan korang berjaya okay ?
AMINN :')




Haa bak kata kuda kat ats neh:) GOOD LUCK okaay ?
Hee lagi satu bulan Ramadhan neh banyak sgt kebaikannya kan ?
Soo ape salah kita kongsi ilmu keagamaan kat orang lain :')
Contoh beri sedikit nasihat di Facebook maybe ? ;)
Hee aku tga cuba bagi sedikit demi sedikit apa yg aku jumpa :')
Okaaay seeeyaaah !









older posts / / newer posts