Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, July 31, 2011
Terbaeek !




Dia NURUL AMYEZA BT ABU BAKAR :)
Dia cantikk . Baik sangat . Dia couple dgn aku weh masa form 1 bhaha XD
Dia neh asyik ketawa je . Byk jugak simpan secret aku .
Dia memahami menyayangi :) Sekepala giler2 dgn aku .
Bab nak kenakan orang mmg superb laa dia :)
Btw sayang , ILOVEYOUSOOMUCCH !
Taken by Adeliey hehex ! Hope awk tak lupakan kita if satu hari naty tak same sch :(
Till the world end , takkan ada sorang pun yang dpt gantika awk
sbg cik Mimiey kita :)


SITI NUR ARINA BT MHD RAFI ^^
Aku pernah kenal dia masa primary sch , then lost contact cz tukar sekola :)
Tapi now satu sekola , satu group , satu kepala ^^ weee ;p
Dia PALING TINGGI antara kitaorang . Cantik ramai peminat tapi
sayangnya sorang pun dia taklayan . Dia mcm takde feeling dkt boys aa .
OMG haa ~ Takpe aku doakan pintu hati kau terbuka satu hari naty .
Dia neh pun boleh tahan otak giler2 dgn aku .
aku suka sakat dia hehex . nak-2 lagi bab Cik Qarl tu . kiki
*jangan mara aaa *


NUR KHAIRINA BT MD ALI ^^
Paling comel antara kitaorang *Jgn bangga aww*
Paling kecik lor ^^ hihi suka kacau dia neh . mentang2
kurang tinggu sesuke aje kitorang kenakan dia .
nak lagi time baling telur birthday dia . Aku pun kena adiooos !
heee dia neh cinta tak terbalas oleh mat neh Atototo
kambing bukan seekor sayang *OPss kumbang hihi^^
Apa-2 pun dia sporting , tak pernah mara if sakat dia .
Sayang kau ngeks !



AIN NASYIHIN BT AZMAN ^^
Dia cantik + comel + lawaa ^^ kan kann ?
Dia neh tak termasuk dlm group kitorang tapi for me she's amazing .
Look into her eyes ! Look at her eyesbrow ! OMG ! I Loiiike so mucchy !
Even dia senyum lagi cantik .
Kami pernah bertegang urat dkt FB tapi itu hanya kesalahfahaman :)
Now kitorang da berbaik ! :) Jyeeeah !
Berhasrat nak rapad dgn dia hehee ^^ Takpe , senyum memadai kan ?
Now dia makin cantik after berhijab neh .
Heee salah sorang HOTSTUFF saya :)



Okaay lar korang . another 3 of my groups sambung besuk aa :) hihi
GTG ! Nak jalan2 wetex before puasa ! :)
dadaaa :)












older posts / / newer posts