Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, July 24, 2011
Miss you sayang

Hai korang mesti pelik why aku post dua kali dlm hari neh .
sebab nak continue cerita aku dgn yg tersayang . Aku terima maaf dia
and dia janji takkan macamtu lagi . Apa korang nak cakap ? Just say *ALHAMDULILLAH*
Hee^^ Semua tlh kembali ke sedia kala . Kami mula ketawa lagi .
senyum lagi :) TAPI , peristiwa pahit tu takkan pernah dapat aku lupakan .
If aku gaduh dgn dia naty mesti aku ungkit .
Entah la . Amat menyakitkan kut --'


Hum okaay . Lupe kan cerita tu . Neh ad satu story lagi .
 Hari Jumaat tu dia bertolak ke tempat apetah kan . Ada camping tuk belia &*$# ape la
aku pun taktau apa namanya . hee . Utk budak Form4 aje laa .
Bf trsayang pun pergi . Aduduuh ! 5 hari tuu . Lama ke tak ? macam sejap je .
Tapi bg aku lama mcm 5 tahun woo :( Buad macamana .
Itu ujian :) Aku terima . Dia balik hari selasa neh .
Rindu yang teramat tahu ? ^^ Taktau macamana nk buktikan rindu aku
dekat dia . Cuma if korang ad tenguk Prof FB aku .
banyak benda aku dah tulis POEM uh . tuh bukti kut --' err ape jela
Okaay . korang tunggu sampai dia pulang .
teman aku tunggu dia okaay :) That's all .
I just wanna say * ILOVEYOU *







older posts / / newer posts