Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, July 24, 2011
Haa ! Da siap !



Hai Salam .
Da lama tak update entry terbaru kan ? Hee^^
Neh haa . Act , aku busy edit blog aku yang buruk neh 
bagi lagi okay sikit dari dulu ^^
Maklum la aku an taktau menahu psl nak edit blog neh .
Nasib baik la ade blog yang ad byk tuto tntg blog ^^
Btw , nih la hasil titik peluh keringat aku edit bende neh siang 
malam pagi petang *Nganjing je * ^^
Korang kalau ad tuto yang canggih lagi .
Post kat Fb aku ehh . Thanks sgt2x kalau korang
sudi kongsi apa yang korng dapat ^^
Aku doakan korang berjaya dlm apa2 yg korang ceburi ^^
AMIN :) Okaay la . aku pun taktahu nak tulis apa lagi .
Sampai sini dulu . Sekian ^^




older posts / / newer posts