Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Saturday, July 9, 2011
Dah lama tak demam :(


Salam Hai Hello :)
Neh entry terbaru aku kann :)
Nak citer pasal fever yang aku dapat :'(
Sedddiiiih betul lar . Dah lama aku tak demam .
Tetiba bermula semalam dekat sekola aku rasa sakit tekak
lar sangat . Pening . Selesema pulak kan .
Balik rumah makin teruk .
Siap batuk-2 lar pulak . Teruk betooi . Haiyaa ~
Macam mana neh .
Nak study cz Ujian 3 menyusul lagi seminggu :'(
Awat cepat sgt ekk baru je mid year kan . Humm
Demam neh disebabkan aku TERexcited bila makan durian .
Al maklum lah da musim nya kan .
Aku pun ape lagi . teruskan lah dengan hobi makan buah tu .
Tak pernah aku makan buah tu sampai demam ,
neh tetiba je TERdemam .


Tobat aku taknak makan banyak sgt buah tu .
Now , da minum air cap kaki tiga + panadol + ape tah nama ubat tuh .
Still macam neh lagiy der :(
Ya Allah . Kau berikan aku kekuatan menempuh dugaan Kau neh ya Allah :'(
Semoga aku cepat lar sembuh kan  .
Humm okaay . that's all .
Nak makan ubat then tidur :'(
Dadaa :'(



older posts / / newer posts