Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Monday, June 27, 2011
Hari Paling Indah !

Hello Kawan ! Rindu saya takk ==' Errk ! Haha
Btw nak ucapkan thanks because jadi Followers aku
even aku pun taktau korang baca ke tak entry aku niy :)
Nehh aku nak cita yg harituh aku da janji kan
nak cita pasal anniversary aku ? INGAT lagi takk ?
Hehe 26 06 2009 bermula lar detik perkenalan aku
dengan si dia waaah ! Sweet gila time tu . Kenal harituh tapi
first time jumpa lar kan maybe Ogos . Tak brape nak ingat semua
lar kawan . First jumpa dia :) Sukanya !
Jumpa dekat tanjung .
Masa tu aku Form 1 lar sayang . Maseh malumalukuceng lar katakan :D
Waktu tu malam . Aku jumpa dia pun secara tak dirancang :)
Aku keluar dgn family aku then bgtau dia yg aku nak pegi tanjung
so dia pun apalagi gerak tanjung takbagitau . Tuptup Jumpa nak ?
Sebab da ada jugak kat tanjung . Err saje je kan .
Hihi mula nampak dia . dalam hati terdetik
* Not bad lar . Ada rupa * Haha siodd kan .
Now aku sayang dia tawuuk !
Nak tenguk pict semalam ? HIHI jengjengjeng !

Tenguk kek tu LAWA tak ? Mesti sedap kan ?

Si dia dengan kek tadi . Merahmerahmerah :)


Okaay niy town town wetex parade .
Snapsnap kejaap :)
Credit to Iela my adek ! 

Okay tak ? Baju merah tu dengan elmo ?
hee kan aku de cita baju dia beli tu .
Actually baju aku nk pakai telah diubah . Aku takboley pakai baju tu .
Tak sesuai . Jadi pakai masa raya naty jela erk =='
Niy baju dia belikan jugak :) TERIMAKASEH !

Okaay gambar atas niy ada yang taksuke Bila aku jadikan Default Pict Facebook
aku . Aku pun taktau kenapa JEALOUS sgt kaan
Bhahaha :) Takpetakpe .
Dalam diaam ada juga yg suka tenguk kitaorang !
Thanks RUDIEY ! Kau kawan aku lar !


Okaay now niy jela aku boley kongsikan .
nak tnguk lagiy ? Dekat Facebook Okaay dear ?
Enjoy reading my Ugly Blog !
Btw , SAYA SAYANG INI MAMAT SANGAT Ketat !



older posts / / newer posts