Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Tuesday, June 7, 2011
06 Jun 2011 ^_^


Haha . Ni bukan kami .



        Hai hey hoi ! Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu and salam sejahtera :D . Hari niy aku nk story mory siked psl hari smlm iaitu pd 06 Jun 2011 :) Semalam sayangku ajak jalan-2 , busan doeh duk rumah makan tidoq makan tidoq , naek berat badan aku nehh . Gerak dlm pukul 2 petang . Sampai sane , aku ajak dia jumpa my mom . Dia kata mau beli barang ngn my mom . Heee :) Dia hanya mampu tersenyum bila my mom cakap . Lidahnya TERKELU dar tuh kan ? I guess lar hikhik .  Then , dia ajak town-2 wetex . tade keje , pusing2 teman aku usha-2 DOMO punye bag , n mcm2 lar , cz dia kata nak buy kan for me *Bahasa rojak* HAHA^


       Then , dia singgah beli Supra cap and shirt ELMO Haha COMEL^ Lepas tu , dia usha baju tuk aku pulak . Boley lar , colour same dgn baju ELMO dia uh . hihi . Naty anniversary kitaorang , kami PAKAI baju tuh k :) Naty kan , jeng jeng jeng ! Lepastu , pegy makan . Sebok je mebe-2 dia , minum aer kitaorang , kena buli . SEDIH ! Haha , tak kesa lar , aaer dia , bukan aku :D



     Da lepak kat restoran uh , ape lagiy nak balik . Tapiy aku da pujukrayu si dia pegi My Box , dia sorang yg karaoke . Aku just jd PENDENGAR yg setia *Ceeehh ! n jadi photographer :) Gambar tah pape tah . hihi meeehh tengok siked pict tuh . :)

Saya sayang Dia tauu takk ?


Ada ke sama rupa kami ? Tak kan ? :)


                     Okaaay di sini saja lar bebelan aku . Hihi ada masa baca lagi :) SALAM !



older posts / / newer posts