Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, April 3, 2011
Aku Buad Kalau Ada yang mulakannya :'(



Okeyy , this story abt Girl yang CANTIK Luaran tapi Dalaman ?
Hampehh = = '' 
Bukan sebab Kerusi or whatever . 
BUT , sebab Mulut Busuk !
Awww ! 
Aku takde kasar dengan dia 
soo why dia nak wat aku baran ? Huh ! 
IHATEYOUU la !
Lagiy satu , Dia yg mulakan dulu hal ny ,
Konon nak simpati lha dengan TEACHER .
Haiyyo . Macam baik sangat jerk ! 
Muka Putih konon bak Kain Kapan
Tapi Hati ? *Pandai la korang tafsir :)
Yeeehhaa !
Aku memang camgini .
No one can change my attitude melainkan orang uh tak
buad aku benci dia . !
Youu get it ? 
Meant that , Selagi dia sakitkan hati aku , selagi tu aku tak
berubah lha sayang :) PEACE^^
Heyy , Kau jangan tunjuk baik depan aku .
tapiy dlm msg mcm ***** !
Hipokrit lha mcm tho !


Okeyy stop citer tuh . Now , citer fav BFF aku .
Arina . Aku tau dia niy BAIK .
Dia taknak Aku ngn si M uh gaduh .
Tapiy kann ? M uh tanak mengalah , soo ?
What can I do ?
Mintak maaf ?
Please lha ! Tak nak aku !
Ngan perempuan tuh ? MULUT mcm **** uh ?
tak KUASA ! ARINA sayangg :)
Aku mintak maaf kat kau . = ='
Aku tak boleyy berbaik ngn dia uh .
Dia yg jahat ngn aku dulu .
kau suh la dia mintak maaf ngn aku FACE TO FACE ?!
Kau da pujuk dia . Baru aku pertimbangkan nak maafkan dia tau takk ?!!
Hahaa .... 
Kawan ?! Tak semua nya MAnis .
Tak semuanya Busuk .
Tapiy , ad salah satu yang busuk antara yg manis uh ?!! HEE^^



older posts / / newer posts