Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Thursday, March 31, 2011
Shit !




Heyy you all . Da lama jugak en aku tak edit blog niy .
Hee , busy dgn netball lha yunk ^^
Btw , 31 March , ary niy arh , ad minah tah sape namanya .
Tak kenang budi . Opss . Haha . 
Waktu pagi . around 7.10 am .
Aku nan mebe aku , Atien jaga pagar lha ken .
Act bukan duty aku jaga pagar .
Duty Atien n Minah uh .
Btw , Minah uh Prefect jugak .
Datang da ler lmbat . then , boleyy senyum lha kann .
Lalu je pagar , salam , then belah gitu .
Kitaorang sabar je lha ken .
Ingat kan dia letak beg jap .
Rupa-II nya , terus p perhimpunan . 
Nyirap takk ? belum puas kann ?
Ada lagiy , soo kitaorang diam saje , takk kan nak sound .
Masuk kelas waktu geografi . Cikgu belum masuk .
Cigu btwu dia yang kelas geografi start awal .
Dia tulis at papan hitam . dengan mebe dia yg Bajet hott tuh , ^^
Then , Aku tanya , napa tulis kay depan sdgkan cigu masuk naty .
Dia boleyy jawap ayat yg menyirapkan . Erggghh ! aku diamkan diri .
dan terus pandang depan , n menjeling-II dia , haha !
Jahat kan ^^



lepas waktu geografi , waktu agama pulak .
Macam biase Cigu M nak buat hafazan . Tapi aku ad BULAN , wakaka^^
soo takk boley baca , ngeh3x . 
Apa lagi si Cigu M tuh masuk then terus suh semua buda niy
cangkung sambil junjung kerusi .
WHATTT? ! Tak percaya ? ! Dosa lau ku tipu . !
kecuali buda yg da hafaz . diaorang kena tolong cigu M
Yang tah ikhlas ke takk , *ERrrkk ! HAHA
Aku duduk tmpt Amoy cina ney . si Minah uh duk at tmpt aku .
Terus turunkan beg aku then , tarek kerusi aku kat tmpt lain .
Aku takk kisah lha ken nak pinjam . 
Tapiy yg boley wat aku naik hangin tuh , da guna takk reti nak letak tempat asalnya balik . 
Erggghh ! tension ! Aku dengan muka serious ,
Tarik balik kerusi uh . Nasib dia tade kat situ . 
 lau takk , ishh . mmg geram siel ! ! !



Start dari tuh  , aku takk tegur dia .
Walau sikit pun . ! ergghh !
Rehat kan satu geng , tapi tak hingin un nak ajak dia act .
Sebuk ann ? 
Nak tau lagiy ? Aku just menjeling-II haha .
Tuh tanda aku mara giler dengan dia . 
Baru tdiy dia msg aku . Perhh , ayat takk boley belah sehh !
HAHA , skema ! ! nak kutuk aku agak-II lha kann .
Muka je chantek tapi perangai mcm *Teeetttt 
Nak buad ape ! ! haha !
Heyy PEREMPUAN . Aku takk takut dengan kau walau sekecik semut pun ! 
HAHA , betul ke ! Whatever ! 
Thanks for reading yunk ^^ Daaa :)




older posts / / newer posts