Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Sunday, March 27, 2011
♥ My Bff ♥


Ini dia budakk cun ^^
Nama penuh dia Siti Nur Arina bt Mohd Rafi .
born on 21st September 1996 .
Dia niy BFF MATI aku tahuk ? Hahaha^^
Dia jugak classmate aku wehh^^
Dia niy kalau cakap memang lancang la .
Boley tahan la nak mengutuk orang la kann . ^^
Sorry sayang .
Dia antara yang the tallest pupil in my class mehh^^
Chinese boy like *Aljon Gan Jun Cheng , Soyh Yee cherk n Zee ming pun kala^^
Bukan korang kenal pun dak tuh ^^
Haha .
Aku sayang dia tahukk ?HAHA . Tak tahu kann ?
Okeyy , aku wat setakat niy pernah gak lha gaduh ngn dia .
Siap memaki lagik . haha 
Akyu yang lebiy *Ngehngehngeh ! 


Tu pun baru jerk dua kali aku gaduh ngn dia . haha
LUPAkan aje :) 
Okeyy . Dia niy makhluk yang tade perasaan lha .
Boy suka kat dia ?
Dia takkan layan haha . 
cuma sebagai kawan saje lol ^^
Setahu aku lha kann , selama dia niy hidup , baru couple DUA KALI saje^^
waaawww ! I LOIKEE IT !
Ala , kan dia niy cun . akan datang , mesti dia boley
terima someone dalam hidup dia .
Mungkin dia tak faham lagy bab *Couple BERcouple niy kutt.
Heee . 



older posts / / newer posts