Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Monday, March 7, 2011
Kau Penakut ? !

          Hey BETINA , Kau takodd ke ha kat sekola ?
             Jangan sok baik mulia lha . Aku makin nyampah tau ark !
      Kau ingat aku nak sangat berbaik ngn kau
             Kau ckp AKU BUKAN KAWAN KAU LAGI kan ?
       so , kau yang break relation aku kau !
          Jangan salahkan aku Okeyy !
                Kau mulakan , soo Kau kena habiskan !

                                      Kau orang tengok , MUKA CANTIK KAN ?
      Perangai macam SETAN ! Lantak kau lha kawan
AKU TAKDE KENA MENGENA NGN KAU LAGI !!



older posts / / newer posts