Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Tuesday, March 22, 2011
Hari Yang Sengal .

Hai korang semua . Rindu ita takk ? *Errkk . Sape jewla nk rindu kita niy kan .
HAHA . Lupakan yang itu . Kita cite tntg Title kat atas uw .
Hari niy mmg sengal tau ark . Nak tau kenapa ? 
Ada banyak sebab . Antaranya :
1 . Cikgu Agama aku tak datang . Issshhhh !
Punya la hafaz surah hafazan yang dia suruh hafaz .
nak denga ary ny , BUT ! macam ptfftt lha ! 
Aiyyo ! da banyak kali sehh dia janji .
Harap je Ustazah tapiy , ergghh ! 
2 . Minah yang carik gado ngn aku at Facebook tuh .
Act , sekelas dengan aku . Perempuan tak sedar diri .
Dala baru je pindah sekula aku . 
Da tunjuk lagak . 
Eyy perempuan , Kau Ingat Badan kau BESAR , aku takodd ke ha ?
What The Hell ! actually Kau yang takod kann ? HAHA
Korang nak tau sape perempuan niy ?
Korang search at Fb .
EYRA DAK NAKAL . *Maybe lha .
Cz tak bape masuk sangat otak sangat pasal pempuan uw . 
3 . Latihan netball terpaksa juga diteruskan walaupun padang becak sungguh!
HAHA , takpe . act , cool der . Bab aku berkaki ayam ,. haha
Buda niy ekut jewla . Kaki ayam jugak . BHAHA .
Syok ape . Tpi yang annoying aku .
Jurulatih bebel je . padahal bukan sala aku . erggh !
Pekak kan je telinga sudaa kann ?
HAHA .


4 . Fiqry aku pulak wat hal . erggh . sengal betul ler . 
sait hati aku . lantak kau la . hee^^
naty baikbaik jugak , kann ?
malas la cite pasal dia .
Yang penting aku dah cite psl hari niy yang sengal . 

okeyy , thats for all . tata . muahxx !



older posts / / newer posts