Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Dania Bieber //

The Queen

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.

Big Thanks to

Skins by: Fazeera Kahar
Others: one two three
Edited by Niaa.

Saturday, January 1, 2011
PMR 2011 :(

PMR !!!! takodd sehh , tak mcm zaman muda muda dulu . Upsr aje , senang , hehe . PMR ! ?? entah , i thaught of cz susa ! grr ! nvm . i'll try  my best , korang doa kn ako yerk ? :)
    
     sooooo , my mum said " PMR ! nk all A's , klw tak , ta dpt present ! " wah ! pressure tahukk ! ! !
soo , FB tak bole online lagi , sooo BLOG bole huahuahua ! ! thanks mumy :) !!! text ngn Boyfie ? bole ke ?
bole , tapi pd waktu yg tertentu saje , hehe !

       Facebook-ing , selamat tinggal semua Facebookers , Facefuckers :) , Facebitches , :) Facehaters :) . except Blogger , hee :) byebye . my friends yg tak dpt jmpe lagi , HAHA kecuali mmber satu kelas n also satu sekola , HAHA .

       kepada yayank ku , bersabar , HAHA . and the last thing , Happy New Year 2011 , Hope this year will success than last year BLOOGER :)



older posts / / newer posts